Wachttijden zo kort en efficiënt mogelijk maken

Overheid, Retail, Zorginstellingen & Onderwijs

Bij een gemeentehuis wordt vaak gebruik gemaakt van een nummerzuil met uitgiftenummers via geprinte bonnen. Veelal is deze toepassing niet geïntegreerd binnen narrow casting software. Het kunnen managen van balies, het goed kunnen routeren van wachtenden naar de juiste balie, het kunnen tonen van de gemiddelde wachttijd, het maken van analyses van wachttijdeninformatie etc. geeft u de juiste tools om wachttijden voor klanten en bezoekers zo kort en efficiënt mogelijk te maken.

TiC Narrow Casting heeft een uitgebreide, maar gemakkelijk te beheren module voorzien bij diverse gemeentehuizen voor het kunnen beheren, sturen en analyseren van nummeruitgiftes. Deze applicatie is volledig geïntegreerd binnen de narrow castingschermen, zodat informatievoorziening en nummeruitgifte effectief gecombineerd kunnen worden. Alle informatie is via professionele templates/sjablonen in uw eigen huisstijl te tonen.

002

Bekijk meer van onze oplossingen binnen:

Toegepast bij:

Gemeente Haarlem