GoBright View is sinds 2021 de geupgrade versie van TIC Narrow Casting
Een complete, cloud-based Digital Signage oplossing. Ga naar www.gobright.com/view/ om alles te weten te komen over de kracht van onze digital signage oplossingen.

Het TiC Narrow Casting ‘klantproces’ bestaat uit de volgende onderdelen:

Software
Eenvoudig te gebruiken narrow casting software in eigen beheer ontwikkeld. Niet afhankelijk van derde partijen met betrekking tot nieuwe functionaliteiten en maatwerk. Wij bepalen, vaak samen met onze dealers en de eindgebruikers, wat er wel en niet in een nieuwe software release komt en welk maatwerk we ontwikkelen. U bepaalt dus mede zelf de mogelijkheden binnen uw eigen narrow casting omgeving.
Hardware
Onze dealers voeren een breed assortiment aan energiezuinige LED schermen, kiosken, montagesystemen en bekabeling. Wij hebben zelf een professionele, krachtige player PC in het assortiment. Er worden alleen A-merken geleverd om u zo een optimale kwaliteit en service te garanderen. De apparatuur heeft zich bewezen om, indien nodig, 24/7 aan te staan. Wel zo prettig als u uw narrow casting systeem zo maximaal mogelijk wilt inzetten.


Advies
Onze verkoop- en technisch adviseurs hebben jarenlange ervaring met onze oplossingen en de narrow casting markt. Ze komen samen met onze dealer bij u op locatie om uw wensen door te nemen en u van passend advies te voorzien. Ze denken mee hoe u uw toekomstige narrow casting systeem zo efficiënt en functioneel mogelijk kunt inzetten. Zo weet u zeker dat u altijd ‘maatwerk’ krijgt.
Installatie en uitleg
Gecertificeerde monteurs zorgen ervoor dat alle hardware netjes wordt geïnstalleerd. Geen loshangende kabels en slecht weggewerkte player PC’s. De attentiewaarde van uw communicatie moet direct goed zijn. De softwareconsultant implementeert de software, in overleg met uw IT verantwoordelijke, op uw server en stelt deze gebruiksklaar voor u in. Bij TiC Narrow Casting Online wordt het platform met alle instellingen voor de gebruikers en schermen geheel op afstand voorbereid. Ter afronding van uw opdracht komt een ervaren trainer een gedegen gebruikerstraining geven, zodat degenen die met de software gaan werken alle mogelijkheden van de software optimaal benutten.


Support
Een service die bij ons nooit stopt. Software zonder goede support heeft geen bestaansrecht. Supportmedewerkers staan voor u klaar en kunnen zelfs op afstand de hele TiC Manager of een player van een bepaald scherm “overnemen” om uw probleem of vraag op te lossen. Dit geeft een enorme tijdwinst en tevredenheid in het afhandelen van service calls. Als deze aanpak niet afdoende is, komt er gewoon iemand bij u op locatie om het probleem op te lossen.